=?iso-8859-2?Q?RE:_utr=BEen=E1_kamera_-_vy=F8e=B9eno, __ale_nov=E9_dotazy?=

Jirka Havran raven@wo.cz
Neděle Listopad 12 07:04:07 CET 2006

JJ, tak toto sklo mam take, ale ted jsem na chate a mam s sebou jen vybavicku EOS. Takze jsem strilel jen od boku. Je to jen skutecne o pojmu ostra fotka. Pokud strilim foto Andulka u hradu na pohlednici a koukam na ni z 1m tak plati co psala Sasa. Mimochodem ten Flektogon bylo mimoradne vyvedene sklo. Pred Canonem jsem tento Flektogon mel na Praktice nasroubovan trvale a v kapse Sonar 135. Byl to take jeden z duvodu pro porizeni redukce EOS-M42.

S pozdravem Raven

----- Původní zpráva -----
Od: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 11.11.06 14:35
Předmět: Re: utržená kamera - vyřešeno,  ale nové dotazy

Koukám tu na Flektogon 2,4/35   - při clobě 8 ukazuje stupnice na
objektivu "zaostřeno" v rozsahu  1,5 m do cca nekonečna. Nebo od 1 m tak
zhruba do 3 metru, u mensich vzdalenosti je hlouba ostrosti mensi -
clona 8 :   0,7-0,9m    pripadne 0,2 -0,21 m

Az pri nejvyssi clone 22 je HO od 0,7m do nekonecna.  Ale s clonou 22
tak možná někde venku v létě v pravé poledne.

Také záleží kdo čemu říká, že je to "ostré".   Pro někoho ostrá fotka
(obrázek) pro druhého bláto na vyhození..... :-)