[OT] Integrovany zasobnik tepla pro vytapeni a ohrev TUV

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Listopad 11 18:32:32 CET 2006

- urcite to bude u toho prutokoveho ohrivace chtit radne promyslet
cistitelnost bud chemicky nebo mechanicky podle tvaru výměníku. K tomu
pripravit bud prirubu (mechanické vybrání kalů) nebo šroubení (pro
napouštění a vypuštení chemie) Nerez by v tomto případě byl jistě namístě,i
když v případě hada by byla si lepší měď.Pokud zařízení chcete mít "na věky"
udělelejte si ho tak,aby součásti byly co nejvíce vyměnitelné a
rozebíratelné.
Co se týče uchycení celku,jsem předpokládal ,že to bude stát na zemi a tak
nebude složité,nohy a nádrž podložit nějakým izolantem (nemusí to být zrovna
dřevo) Mechanicky se to dá udělat tak,aby to bylo stabilní a přechod tepla
co možná nejmenší ( podložit třeba pertinaxem nabo jiným plastem )
Ohledně zaizolování bych zkusil někoho kdo třeba izoluje výměníkové
stanice,jestli je lepší Mirelon,PUR pěna nebo skelná vata nedokážu posoudit.
Já bych celou nadrž polepil Mirelonem nebo tim druhym "černym molitanem" a
pak obložil nějakou kamennou nebo skelnou vlnou co se dava na fasady (je
pevna a de se dobře krajet) na vrch by tomu slušel obal z plechu ...

DJ