VARIACE ALGORITMUS

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Listopad 11 16:22:19 CET 2006

To ze pisnema budou  mejt stejnou hodnotu neni nikterak postatne...
Resim jak poskladat regularni vyraz, bohuzel neumi AND ale OR umi, tak
pouziji vsechny mozne kombinace a ty pospojuji pomoci OR.

Napriklad: pokus ajeto |ajeto pokus

To ze bude vyraz vypadat: pokus pokus | pokus pokus              ....>
je nepravdepodobne....
Takze to co navrhl  p. Novak je to co jsem asi potreboval....

Pavel Prochazka.zde.cz