OT: Nákup v GME

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Listopad 11 14:53:28 CET 2006

Já byl zas svědkem toho, jak si zákazník kupoval v jedné prodejně ( ne
GM ) digitální foťák:

Prodavači však říkal, že nemá v počítači ten "USUB" port, a jak to prý
propojí?
To nevadí, říkal prodavač. Já Vám tadyhle prodám redukci z PS/2 na USB -
zbyla mi tu z jedné USB myši.
Zákazník ale praví, že nemá ani volný PS/2 .
Prodavač na to, že je mu to jasné, že mu k tomu ještě prodá redukci ze
sériového portu na PS/2.
"Takže to strčíte do sebe, píchnete to do sériového portu a je to.....
A pro jistotu Vám ještě tady nabídnu redukci z Canon 25 na Canon 9 kdyby
Váš počítač měl ten malý sériový port už obsazen."
Pak si zákazník na doporučení koupil ještě NiCD baterky, nabíječku,
další paměťovou kartu, USB čtečku a 4 portový USB hub.
Zákazník odcházel se slovy, že je rád, že natrefil na zkušeného
prodavače. To je pak prý radost nakupovat!

Když jsem pak přišel na řadu a tiše se prodavač zmínil, že ta kombinace
redukcí, co zákazníkovi prodal určitě fungovat nebude, obořil se na mě,
že prý tomu nerozumím, a že on už prodává 10 let a něco o tom ví!
Neměl jsem další sílu a chuť se s ním hádat a už vůbec ne dál cokoliv
nakupovat.... :-(