=?iso-8859-2?Q?RE:_utr=BEen=E1_kamera_-_vy=F8e=B9eno, _ale_nov=E9_dotazy?=

Jirka Havran raven@wo.cz
Sobota Listopad 11 09:21:05 CET 2006

Ahoj, dovolil bych si hrube nesouhlasit. 35 mm objektiv zacloneny na 8 rozhodne nebude ostry od pul metru do nekonecna. Jedine snad s nepouzitelne velkym rozptylovym krouzkem. Pouzival jsem jsem take tento figl u 28mm objektivu zacloneneho na 8 na mejdanech s bleskem, kdy uz jsem mel problem s ostrenim :-) Pokud si jeste vzpominam vychazela hloubka ostrosti cca od 1.5m do hodne pri zaostreni na cca 2m. Je to jen matematika a volba prumeru rozptyloveho krouzku.
S pozdravem Raven

    3. Buď má kamera automatické ostření, což znamená že má veliký
objektiv a je slyšet jak vrní. No a nebo je to tzv. "fixfocus" jako je
mají fotoaparáty a pak je hloubka ostrosti tak veliká, že je zaostřeno
vlastně všude. Například moje Exakta má tento objektiv 35mm a 8 clonu.
Zaostřená je pak od půl metru do nekonečna. Levné kamery to mají stejně

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!