utržená kamera - vyřešeno, ale nové dotazy

Petr Kout petr.kout@seznam.cz
Pátek Listopad 10 19:55:21 CET 2006

tak píp-test nezafungoval
na výstupu signálu multimetr hlásí okolo 1350 ohm

protože ten kousíček dvoulinky byl moc krátkej na budoucí konektory, tak
jsem se pokusil odstranit plastovou přechodku, kdy se měnil jeden silnej
kulatej v onu dvouliknku ..... a ejhle 4 samostatný vodiče a jeden
stíněnej ..... stíněnej byl jasnej a pak 2 byly plus a 2 mínus.

dotazy:
-- když si začne kamera přisvicet IR diodama, proč už to není vidět
barevně? místa kam nesvítí IR jsou barevná, a tam co si přisvicuje jsou
v odstínech šedi.
--  ještě jsem neviděl, že by  IR diody  svítily viditelně pro oko ....
okolo čipů se rozvítí slabě červená
-- jak funguje ostření obrazu? touhle, ať se podívám kam chci, tak vidim
a mám tu jednu černobílou z výprodeje z GM když je vyplavila voda, tak u
ní se musí pořád hejbat s čočkou