[OT] czechlabs a bluetooth

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 10 11:20:19 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 10.11.2006 od rolampin@seznam.cz:

> Chtel bych tu jen upozornit zajemce (nedavno se tu o tom
> diskutovalo) na praktiky firmy czechlabs. Poslal jsem jim jiz dva
> maily s otazkama na jejich bluetooth moduly, kde jsem je zadal o
> nejake blizsi informace a seznam komandu a nic. Zadna odpoved.

Se mnou chlapik docela komunikoval. Utratil jsem tam tedy najednou asi
20 litru, tak nevim, jestli je to tim. Pravda, nekdy jsem mel pocit,
ze se se mnou bavi jako s debilem, ale to jsem prekousl :-)

Jako http://www.amber-wireless.de/ nebo tady v CR neco? Mas odkaz?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem