Re: Koupě televize dnes

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Listopad 10 11:09:59 CET 2006

Pokud uz mam pouzit neco jako sadru a ma to drzet, tak pouzivam
rychlocement.
Jednou jsem potreboval osadit stara plechova futra oplechavanymi dvermi a
samozrejme to nedelo.
Oplechovane dvere neohoblujete a panty jiz neslo vice prenastavit.
Podel futer jsem proriznul panel (nastesti to byl ten mekky a nedoporucuji
na toto rozbrusovacku. Ta dela moc jemneho prachu. Pouzil jsem dlouhy vrtak
a tim sel ten mekky panel dobre proriznout) a futra roztahnul a osadil
dvere. Pak jsem zbytek proriznute spary vyplnil rycleschnoucim cementem a
drzelo by to dodnes nebyt celkove rekonstrukce po nekolika letech.
Jo a to futro jsem musel dole u prahu odriznout rozbrusovackou a pritahnout
jednim dlouhym sroubem s hmozdinkou.
Vysledek byl super a dvere sly jako po masle.
J. Polivka

nevede. Poté co hmoždinky po několika letech se vykvedlá (kvedlá s tím 5
dětí), jsem se naštval a šroubuju to jak do dřeva. CIhla se nerozštípne,
díra je o chloupililínek větší než průměr dříku vrutu. Dřív jsem dělal 3ku
díru a 4ku šroub, ale 3ka se mi zlomila a nový jsem nesehnal, přešel jsem na
4ku vrták a 5..6ku vrut. Většinou 5ku, ale když je potřeba superfest, tak
ten šroub ještě máznu řídkou sádrou. 6ku dávám jen když je moc tlustá vrstva
omítky a v cihle by držel jen kousek, samozřejmě se sádrou místo vazelíny.
Drží to na zdi jako přirostlé.

JL.