Re: Koupě televize dnes

aze azehw@volny.cz
Pátek Listopad 10 10:37:22 CET 2006

Jakou má pak TV na zdi výhodu proti TV na stolku? Stejně ji nemůžete dát moc
vysoko. Já tedy žádnou výhodu nevidím.
AZE

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 10, 2006 10:32 AM
Subject: RE: Koupě televize dnes

No zase tolik těch kabelů není, u PC se mi osvědčila plastová spirála a tak
ji hodlám u televize použít také. Hned pod televizí bude parkovat
stolek/kontejner na zbytek elektroniky (DVD, PA, GRAMO, TUNER ...) ale právě
vzhledem k formátu TV ji budu mít na zdi nad tím stolkem.
A když se naštvu tak zasekám do zdi lištu tak aby nad zeď sahal pouze ten
kryt (5mm) a bude.

Kručinský