Re: Koupě televize dnes

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 10 09:08:45 CET 2006

No to si musíte konektor zapájet ručně ;-)

K zásuvkám na 230V - pro tyhle přístroje by bylo lepší sehnat psa pro
vidlice bez ochranného kolíku. Jestli se takovej pes vyrábí. Nebo vzít
klasickýho i menšího psa a takový ty rozbočky třeba na 4 vidlice bez
PE.

Ono je pěkný mít plochou televizi na zdi, ale co je to platný, když
ostatní přístroje maj takovej půdorys, že jsou na hloubku větší než ta
televize.

P.K.