Re: Koupě televize dnes

aze azehw@volny.cz
Pátek Listopad 10 08:09:34 CET 2006

Jak budete řešit kabeláž? Pokud bude TV na zdi.... já jsem to vzdal, máme ji
na stolku s kolečky, vzadu to vypadá jako za každým PC ...
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 10, 2006 7:14 AM
Subject: Re: Koupě televize dnes

Když jsem čet "závitová tyč", napadlo mě díra skrz a velká podložka
pod matkou na druhý straně zdi ;-)

Do betonu se dělaj kovový kotvy - šroubováním se v díře rozvírá
železo, základ úspěchu je mít ten beton.

Ve chvíli, kdy ten držák je naklápěcí - těch 20 stupňů na každou
stranu, tak musíte počítat s tím, že horní hmoždiny budou víc namáhaný
tahem.

P.K.