RE: Koupě televize dnes

Čtvrtek Listopad 9 13:04:58 CET 2006

Mám to půl den, takže jak to hraje - no hezky, je to barevný... ;-)
V internetovém obchodě www.plazmy.cz to měli nejlevnější (22545,- s DPH a dopravou).
Jinak zatím o tom fakt nejsem schopen nic napsat, jediné co mi trošku vadí, je že to prasí češtinu v DVI - v komentáři k programu či jak to nazvat. Ale s tím jsem počítal, resp. prodejce neuvádí, že to umí česky.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Thursday, November 09, 2006 12:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: Koupě televize dnes

polici a televizi dat na kolecka

a jak to hraje a kolik to stalo nam nenapisete? Muj starej
dobrej CRT Panasonic ma 14let a po tehle dobe clovek nevi dne
ani hodiny.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info

Kručinský Ladislav napsal(a):
> Tak už jsem se rozhodl, koupil jsem Hyundai IQ321, 80cm LCD s
DVI-T tunerem a hromadou dalších zbytečností. Teď ale řeším
drobný mechanický problém:
> Jak udělat držák na zeď, aby šla televize malounko natáčet do
stran (tak 30°na každou stranu) a přitom se v nulové poloze
nacházela co nejtěsněji u zdi. Televize má 20 kg a to
představuje značné torzní nároky. Nemá někdo nějaký geniální nápad ?