Koupě televize dnes

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Listopad 9 12:42:07 CET 2006

Deda si takovy zaves udelal. Neni to nic jineho nez rameno tvaru L (s
deskou kde je TV), ktere je poradne pripevneno je zdi (otaci se deska a
  rameno). Muze ji natacet jak chce, jak daleko od zdi chce... Drive na
nem byla velka Tesla, ted nejaka s uhloprickou 70-80cm a bez problemu.
Chce to poradny material...