RE: Pracka Ardo ještě jednou

Vladimír volak@stapro.cz
Středa Listopad 8 20:27:06 CET 2006

Odpovidam se zpozdenim, byl jsem cely den mimo PC.
Deska regulace je jiná, rozmer cca 80 x 120, na uzsi strane 10
autokonektoru, osazeni je triak MAC15 a nejaky TDA ??? Zadny procesor.(ja
blb jsem si to neneapsal, ale pokud byste potreboval, rozeberu a podivam se,
je to dobře pristupne, když uz vim, kde :-))) ). Programator je taky
mechanicky, ten ale zatím funguje. Jeho cena snad nebude tak zavratna, podle
mych informaci kolem 1000 - samozrejme samotny, bez vymeny..Pracka je - pro
upresneni - Ardo WD1000 se susickou, cca 10 a vice roku stara.

Vladimir