Re: Návrh DPS z hlediska EMC

Danhard danhard@volny.cz
Středa Listopad 8 10:27:00 CET 2006

Pracovni frekvence urcuje vykonovou hustotu, strmost hran ovlivni kam az budou harmonicke zasahovat.
Na vyzarovani velke sedmisegmentovky se pri dynamickem buzeni pravdepodobne uplatni nejvice elmag. vyzarovani smycek vedeni, plochu
smycek samozrejme muzete ovlivnit navrhem tistaku.
Samozrejme minimalizovanim hodnoty (pracovni frekvence / delka hrany) dosahnete ze vyzarovane "ruseni" bude jen v oblasti 500THz :o)
Danhard
*******

David Belohrad wrote:
> Nevim jak casto chcete menit to co na
> displeji bude

Teda ja som EMC barbar, ale toto je IMHO irelevantne. Daleko
podstatnejsie je, ako strmymi hranami sa to bude budit.

Mimochodom, co sa tyka vyzarovania samotnej sedemsegmentovky, tak to
velmi tazko ovplyvnite navrhom plosaku (ak si ju teda nevyrabate sam :-)
). Uvedomte si, ze tu ta sedemsegmentovka je plochou porovnatelna s
plochou samotneho plosaku; navyse je nemyslitelne ju zasypat feritom a
zazvarat do pozlatenej plechovej krabice... :-P

wek