mcu.cz - Sedmisegmentove zobrazovaci jednotky

Ladislav Hoidekr lada@hoidekr.net
Úterý Listopad 7 23:42:44 CET 2006

jojo, tyto ceny jsou naprosto bezne a prave proto se nam vyplati i
amaterska kontrukce, ktera vyjde na zlomek ceny

planuji to presne tak: stary notebook, jednoduchy programek v Dosu
nebo linuxu a zobrazovaci jednotka.
Pro nekoho to ma hodnotu 100 tisic ..., ja to budu delat jako konicek,
ktery mozna nekdo oceni

Hlada