mcu.cz - Sedmisegmentove zobrazovaci jednotky

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Listopad 7 22:12:41 CET 2006

Zdravim,
neni to sice presne ono, ale DPS + schema desky s velkou segmentovkou,
kterou pouziva nejaky bratislavsky agility klub, jsem dal na:

http://strasil.net/temp/segment.zip

Mam tam pouzite TPIC6C595 - posuvne registry s vykonovymi vystupy,
prodava je normalne GM. Segmentovky jsou pospojovane plochym kabelem,
napajeni je 12 V +- podle toho, jaky chci jas. S normalnimi
vysokosvitivymi LEDkami z GM to sviti jako blazen, na slunci neni
problem. Ja teda jenom kreslil schema a cele to pak ozivil, BRD nema
rozmistene diody des. tesky (byly ruzne na ruznych segmentech - plosak
si kreslili a vyrabeli sami).

Hezky vecer,

Ivos