RE: Návrh DPS z hlediska EMC

Naprstek, Jiri Jiri.Naprstek@ricardo.com
Úterý Listopad 7 17:36:14 CET 2006

Jo, takhle uz to vypada lip :-) Jeste bych protahl zem te ULN2003 pod ni do zemni svorky "horem" - zmensite si tim aktivni plochu budici smycky te segmentovky tak na pulku a napajeni toho druheho svaba nebude aktivnim divakem v tehle smycce. Zopakoval bych primluvu za tlustsi napajeci vodice, mozna bych se nestydel po prislusnych castech te desky i udelat rozlevanou med - nejbezpecnejsi by bylo asi vylit zem.
Ta cervena spojka je asi dratova propojka, ze? Podle padu to vypada na jednoplat.. Pokud se Vam podari nejak kloudne rozlit tu med, pokusil bych se dratovou spojku udelat co nekratsi, optimalne pak v delce 300min nebo 400mil, aby se daly propojky delat na ohybacce.
Kondik bych se nestydel dat vetsi - oblibenych 100nF by melo vyhovet. Ten svab bude umet hadam nejake jednotky MHz a na 10MHz bude ten 100nF kondik jeste OK.

J.N.