[OT] Jakou zidli?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Listopad 7 12:25:11 CET 2006

Obecně se dá říct, že židle pod 2500Kč jsou pěkný krámy, který obvykle
nevydrží dýl jak rok nebo dva, hned jsou rozvrzaný a bolí z nich člověka
záda. Taktéž není moc dobrý kupovat židle v hypermarketech, obvykle i ty
drahý jsou krámy, akorát jsou z lepšího materiálu. Sem tam se na něco
dobrýho dá narazit, docela často mají něco lepšího v Makru (ale tam opravdu
pozor, co to je zač, hodně často tam mají pěkný krámy), ale nejlepší je
navštívit nějakou "židlárnu". A především záleží, kolik hodin denně na té
židli bude člověk sědět, pokud to bude do dvou hodin, tak je úplně jedno, co
ta židle bude zač, pokud na té židli hodlá sedět celý den, tak je určitě
rozumný věnovat čas a peníze pořádné židli.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death