Re: OT:Jaký (free)e-mail?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Listopad 7 10:40:17 CET 2006

Tak ohledne gmailu si take nemam moc na co stezovat, dokonce nabizi
nejen klasicke POP3, ale i sifrovanou verzi, coz se muze hodit, ale
nedavno me zklamal, kdyz jsem posilal email (pravda byla tam nekolika
megova priloha = stydim se) a tento email sel na druhou adresu na
Gmailu nekolik hodin a pak dosla jen pulka prilohy. POsilali jsme to
jeste na centrum a tam to doslo v poradku a jeste o neco rychleji.

Honza K.
PS: Pozvanek mam take spoustu, tak klidne piste....