mcu.cz - Sedmisegmentove zobrazovaci jednotky

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Listopad 7 09:50:54 CET 2006

Tento článek sice nemám ani jsem ho nečetl, ale myslím že na zapojení LED
displeje není nic světaborného. Mnoho let se zabývám výrobou hodin
http://pik.webpark.cz/displeje.htm i když to jsou displeje se
sedmisegmentovkama do místnosti, ale dělám i venkovní displeje pro jackpot
http://www.vaelektronik.cz/jck16.htm složené z ledek. Má to i regulaci jasu
podle vnějšího osvětlení a opravdu na tom nic není. Displeje jsou na
posuvném registru
http://www.vaelektronik.cz/bastl/sdisp.htm takže neruší (celý jackpot JCK16
má změřené EMC) a neztrácí jas multiplexováním. Jen těch ledek tam budete
potřebovat spoustu (podle velikosti písma). Více na soukromý mail.

Anděl

----- Original Message -----
From: "Ladislav Hoidekr" <lada@hoidekr.net>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 07, 2006 9:24 AM
Subject: mcu.cz - Sedmisegmentove zobrazovaci jednotky

Dobry den,

precetl jsem si minule vlakno o duvodu vypadku archivu www.mcu.cz
Je mi to moc lito a je to velka skoda.

Jeho vypadek mi zpusobil mensi problem a chtel bych poprosit o pomoc.
V lete jsem slibil, ze vyrobim casovou a vysledkovou tabuli pro nove
budovane hokejbalove hriste u nas v obci. Obecni urad slibil zaplatit
material a ja bych to dal dohromady (jako brigadu zdarma). Na sereveru
hw.cz jsem nalezl odkaz na clanek "Sedmisegmentove zobrazovaci
jednotky", kde byla pekna konstrukce velkeho displeje. Byl jsem
rozhodnuty to podle toho delat, ale drive nez jsem zacal, tak server
mcu.cz postihl vypadek.

Proto bych se chtel na Vas obratit s prosbou, jestli by se nenasel
nekdo, kdo by mel  v archivu tento clanek (nejlepe oba dily) a byl by
ochoten mi je poslat na e-mail. Trochu si zapojeni pamatuji, ale rikam
si, ze nema cenu vymyslet vyslene, tak to zkousim sehnat jak se da.

Lada Hoidekr
Hlada
P.S. Nejsem zadny profesional, ale obcas se mi povede neco sbastlit.