OT: AEG Favorit 40860 chyba C2

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Listopad 6 22:44:44 CET 2006

Zdravim,

nejak zacala blbnout mycka, tesne pred koncem programu zacne rachtat, pak
vyhodi C2. Na dne zustava zbytek vody. Programatorske reseni (nekolikrat
vystoupit a nastoupit) ma svoje pouziti - na nekolikery pokus se 'chytne' a
korektne vypusti. C2 je podle navodu spatny odtok vody, kontrola sifonu a
tak. To jsem samozrejme vsechno prosel - pritom mycka vypousti korektne,
protoze sifon je citelne teply... Jen se ji proste nekdy 'nechce'.

Takze, netusi nekdo, co by to mohlo byt? (4 roky mi na chcipnuty cerpadlo
prijdou trosku i malo).

A ted dotaz, kterym ze sebe udelam blbce :-))) Jak se vymontovava
vestavenej spotrebic z linky? Ja ho tam nemontoval a hrozne nerad bych
odsroubovaval neco, co neni treba, prip. bych nerad tahal za celou linku,
protoze jsem nekde prehlid nejakej ukrytej sroub. Nejakej montazni navod,
nebyl by?

Presne je to AEG OeKO Favorit 40860i

Tak,

Jindroush (kubecj@avast.com)