OT: Router DSL-G 664T

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Listopad 6 07:19:32 CET 2006

Starnet neznam, ale diskuze nebyvaji zas tak nepravdive ale preji vam, aby to pravda nebyla. Jak uz nekdo psal, urcite bych nejakou dobu zkusil paralelni prip. je-li to v jiz stavajici lokalite, tak poptal sousedy na reference.
Jinak tyto nabidky znam od jinud a v pripadech jako je tento - tady je linka a poperte se o ni byt za malo penez to ve znamych pripadech poradne nefunguje.
Ono si staci udelat ekonomicke posouzeni a z toho pak vyjde, ze to nekde musi osidit. Vetsinou to je na urovni servisu a kvalite te linky.

JK

> Vy jste z CB a mate prime zkusenosti? Nebo cerpate info jen z
> internetu
> viz to vlakno? Nemyslim to ironicky.
>
> Co jste myslel tim, ze Starnet neni k dispozici?

Omlouvam se, udelal jsem spatny zaver z vaseho textu.