OT: Router DSL-G 664T

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Listopad 6 02:06:48 CET 2006

>Treba tak, ze to pobezi treba i mesic v kuse - s ADSL se to zatim
>nepodarilo. Ze to nebude stat 700Kc. Ze kdyz to nepujde bude kam zavolat
>  a nebude se to resit mesic. Ze je mozne i pripojeni 6Mbps/6Mbps bez
>agregace za 465Kc s DPH a velmi prijemnym FUP a verejna IP za 50Kc.

Shodou okolnosti jsem s snim dnes hral, a zjistil jsem ze to ze nevydrzi byt
pripojeny, je bohuzel bug noveho firmware lidi co nahrali novej downgradujou
na starej ten ma zase nevyhodu ze pres nej neproleze ssh a dalsi, takze
pokud by
vadilo to kousani tak je tam postup jako downgradnout.
http://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=88976

Zdenek Aster

reseni ssh manglovani paketu na linuxu, pouzivam funkcni
http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/101251