[OT] Ukladani videa z webu

Jiri Fridrich mr.eli@volny.cz
Neděle Listopad 5 23:24:35 CET 2006

Zkuste si u MEncoder-u pomoct parametrem -ss hh:mm:ss a -endpos hh:mm:ss
ELI.

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 05, 2006 8:10 PM
Subject: [OT] Ukladani videa z webu

Už jsem googlil a pár věcí zkoušel. K nějakýmu výsledku jsem se dobral
pomocí "mplayeru", kdy z příkazový řádky zadám, aby uložil video z
konkrétního umístění. Bohužel umí uložit jen sakumprásk celý video -
ne jen jeho část. Video o který mi jde, je archiv ČT, dostupný online,
ale standartně jen k přehrávání, ne k ukládání. ČT má ale pořady
uložený ve větších kusech - třeba 2-hodinové WMV video, kde je několik
pořadů.

Nevíte někdo o SW pro stahování videa, kterému by šlo zadat čas
začátku a konce? Taková podstatná drobnost - to video se ukládá v
podobě, kdy není "seekovatelné", tj. chybí mu index. V přehrávači
(Windows media player) v browseru seekovat jde.

Předem díky za jakýkoliv nápady.

P.K.