OT: Router DSL-G 664T

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Listopad 5 21:41:05 CET 2006

Jan Kral napsal(a):

> Myslel jsem ze zrovna vy jste v IT aspon trochu znaly. Mozna si staci precist zkusenosti ostatnich uzivatelu:
> http://forum.rychlost.cz/dotaz/2005-09-27-78-starnet-ceske-budejovice-jake-mate-zkuse/
> Jinak se samozrejme muzete k Starnetu pripojit, ale ten zrejme neni k dispozici. Uz z principu nejde udelat neomezene pripojeni za takoveto penize, vzdycky se o to delite s nejakym dalsim a ne jen jednim uzivatelem.
> [...]

Ja samozrejme nejsem ... aby mi nebylo jasne, ze se nejedna o pevny
okruh placeny za tezke penize - sami v praci nekolik takovych linek
platime.

Nicmene srovnavam to s home pripojenim, ktere se zde v CR bezne
provozuji. A to za tyto penize je opravdu nesrovnatelne. Jinak si nejsem
vedom, ze bych napsal neco zavadejiciho - o FUP jsem psal (to samo o
sobe je omezeni) a agregace se zatim opravdu nekona - pokud vezmu ze
bezne dosahovana rychlost na lince 3Mbps je skutecnych 2.5Mbps co padne
na nejakou tu rezii prenosu.

Co se tyka zkusenosti s provozem - problem je ze to vlakno je 1.5 roku
stare a v te dobe byl Starnet opravdu tragedie, ale pak vyhazeli ty
spravne osoby a od te doby je po problemech. Mam velmi dobre informace
od nekolika mych kolegu, ktere pripojeni velmi dobre vytezuji a jede jim
na tom i par serveru primo doma.
Zatim jediny problem o kterem vim jako provozovateli verejne IP a domeny
je to, ze nedokazou prelozit nazev domeny na spravnou IP pokud zadatel i
domena je uvnitr jejich site. :-(

Vy jste z CB a mate prime zkusenosti? Nebo cerpate info jen z internetu
viz to vlakno? Nemyslim to ironicky.

Co jste myslel tim, ze Starnet neni k dispozici?

--
RadekCX - http://www.cncnet.info