Re: Věc zvaná "zlodějka" ?

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Listopad 4 01:35:06 CET 2006

V soucasne dobe vetsina patic "uspornych " zarivek umoznuje skoro primo montaz zasuvky.
Ani nemusite rozbijet vytvor vynalezce Edisona :o))
Danhard
*******

kazdy spravny mlady pionier, ktory navstevoval elektrotechnicky kruzok to
mal urobene.
stacilo rozbit ziarovku, naspajkovat drotiky, zaliat dvojlinku epoxidom. na
opacny koniec sa dala zasuvka a genialna "zlodejka" bola na svete.
kupit sa to celkom urcite (asi) nedalo.
ked tak nad tym teraz rozmyslam, asi si zase jednu zbastlim. len si tam dam
dlhu dvojlinku (a mozno aj trojlinku : ), aby mi to dociahlo od lustra
napriklad na opacny koniec izby.
clovek nikdy nevie, kedy sa mu taka vec zide. neraz som musel rozne riesit
privod elektriny pri vrtani napriklad v pivnici.

OK