Mikrofon s prisavkou?

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Listopad 3 23:46:57 CET 2006

mikrofon s prisavkou - prisavky sa daju kupit v ochode s akvaristickymi
potrebami. implantovat do nej elektretovu vlozku bude hracka.
som si isty, ze to bude stat menej ako mobil.

OK

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 03, 2006 10:00 PM
Subject: Mikrofon s prisavkou?

Resim jak co nejjednoduseji nahravat hovory z mobilniho telefonu, jako
nejuniverzalnejsi mi prijde pouzit PDA a to co znam spise z filmu tj.
mikrofon s prisavkou, ktery se nalepi na mobil.

Poradite jak k necemu takovemu prijit a neutratit za to vice nez za prumerny
mobil?

Jako druha ponekud exoticka varianta me napadl telefon s BT HF a PDA s BT na
kterem bezi treba Resco Audio, nicmene nevim jak a zda vubec to lze
dohromady propojit.

Dekuji