Koupě televize dnes

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 3 23:07:17 CET 2006

PC monitor a TV (v zmysle CRT) maju iste rozdiely. Napr. relativne
casto grabujem priatelke z TV karty v PC nejake detektivky do DivX. Ked
si zaznam pozriem u seba na monitore, jasne vidim stvorceky plus
kontrast, ktoremu nieco chyba. Ked potom vidim ako ona pozera "cosi" na
TV a pytam sa jej "co to ide?" a odpovedou mi je "ved to ide z PC to,
co si mi nagraboval", tak jeden by neveril :-) [Prehrava si to z PC cez
TVout na grafickej karte -> na TV]. Rozdiel vo vnimanej kvalite
pripisujem  podstatne vyssiemu kontrastu TV oproti PC-monitoru, o cosi
vyssiemu jasu a aj nizsiemu rozliseniu TV, kedy sa stvorcekove detaily
stratia.

miro

PS: pomaly uvazujeme o novom TV, tiez z triedy LCD/plazma. Ako pozerame
letaky, tak DVI/HDMI vstup je uz vcelku bezny, takze sa budeme
orientovat tymto smerom. Pripojenie PC-out vyuzijeme :-) ...rad docitam
tento thread do konca!

Get your email and see which of your friends are online - Right on the New Yahoo.com
(http://www.yahoo.com/preview)