Re: Koupě televize dnes

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Listopad 3 18:34:06 CET 2006

> Máme 5 let 50Hz, 55cm, oči mě z ní nebolí ;)

> Nepíšete značku vaší TV, třeba to nemá Samsung tak dobře zmáknutý.
Thomson 72cm, typ nevim, ten je na stitku vzadu a neni tam videt.

> Jo a taky na první pohled poznám 50Hz nebo 100Hz televizi. Zvlášť když
> stojej vedle sebe ;)

Ja to poznam i kdyz nestoji u sebe, to same s monitorem. Pro detekci
se staci koukat mimo obraz a zaroven ho mit v zornem uhlu a poznate
hned, ze se klepe, teda alespon u me to tak funguje, hlavne kdyz je
obraz svetlejsi. Proste moje oci chteji setrnejsi zdroje nez 50 a 60hz
blikajici obrazovky :)

--
Michal Grunt