Re: Koupě televize dnes

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 3 16:28:44 CET 2006

Hmm, já osobně bych koupil televizi s klasickou obrazovkou, pokud
nemáte problém s jejím umístěním vzhledem k váze nebo velikosti -
dneska už se prodávají i tyhle televize s poměrně malou hloubkou (72cm
úhlopříčka s 45-50 cm hloubky).

Proti LCD hovoří 1) hlavně cena, 2) mno, co jsem tak viděl, ani
kvalita obrazu mě nenadchla... dokud nebude STB propojený s LCD
televizí nějak digitálně - a nejlíp aby televize nemusel
převzorkovávat na jiné rozlišení, tak to nikdy nebude ono.

Klasická "skleněná" televize se s tím obrazem vypořádá tak nějak líp.
Pravda je, že má rozlišení nižší než ty LCD televize, ale pravda je,
že ani digitální vysílání nám o moc vyšší rozlišení neposkytuje
(jestli se nemýlím, je to 720x576).

Můj názor - pokud si koupíte klasickou televizi, získáte za míň peněz
větší obraz a řekl bych že i kvalitnější než to LCD.

P.K.

p.s. všechno to jsou jen moje osobní názory, pokud máte někdo s LCD
televizí lepší zkušenosti, tak mě nekamenujte.