C*ilcr*ft vzorky

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Listopad 3 15:16:36 CET 2006

Nechapu, proc je tu kvuli  indukcnostem obecne tolik  prispevku. To
jednoduse nelze vzit nejake jadro ( desky jsou plne ruznych hrnicku a
jader)  a namotat  par zavitu  treba 0,5mm smalt dratem?
A to nemluvim o tom, ze na mnoha srotovych deskach jsou uz indukcnosti
hotove , namotane, staci vzit merak a pripadne odmotat, nebo pouzit tak
jak je.