RE: [OT] zkratky (REKOM Brno)

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Listopad 3 14:29:50 CET 2006

> Je to pravda zcela urcite. Dokonce nemusite chodit ani tak daleko do
> historie. I dnesni hebrejstina totiz v psanem projevu samohlasky zcela
> ignoruje. A myslim, ze neni mezi jazyky sama.

Dalším jazykem je Arabština. Arabština a Hebrejština jsou velmi blízké jazyky.
Pro zajímavost, viděl jsem noviny pro Izraelské imigranty, kteří jazykem příliš nevládnou. Pod řádkou, která je běžně psaná souhláskami, jsou mrňavými písmeny doplněny samohlásky. Podobně jako třeba Japonci do čítanek pod každý obrázkový znak napíšou slovo malinkatými písmeny slabikové abecedy. Ale to už jsme fakt hodně OT.

Vojta Bubník