PU500 a DU10 schéma

Pátek Listopad 3 13:47:30 CET 2006

Hezký páteční den přeji,

    Ještě jednou díky za DS pro MH106 no a když už jsem v tom loudění
tak to zkusím ještě jednou :-)

    Nemá někdo prosím schémátko zapojení od přístroje PU500 a DU10 ? To
PUčko potřebuji verzi se dvěma operačními zesilovači. Mám doma to s
jedním a to je poněkud jiné než je skutečnost v přístroji.

    Mám je na stole a nevím co jim přesně je a je mi líto je vyhodit jak
to chcou všichni ostatní. Ta PU500 ukazuje 2x takové napětí než je
skutečnost, jinak měří v pořádku všechno ostatní. DU10 neměří proudy,
ale jinak měří všechno v pořádku.

    Budu moc ráda a měřáčky určitě také :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz