LM2576 a vyber indukcnosti

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Listopad 3 00:04:58 CET 2006

Dulezite je vedet, jestli zdroj ma chodit i pod minimalnim proudem tlumivky
(v rezimu prerusovaneho proudu) a jestli jsou naroky na stabilitu regulace v
tomto rezimu. Nad minimalnim proudem se strida se zatizenim temer nemeni,
pod nim se rychle snizuje sirka impulzu (vetsi strmost regulace, sklon k
nestabilite, mozne vynechavani impulzu). Vetsi indukcnost posune minimalni
proud niz, ale zvetsi se casova konstanta odezvy na zmenu zateze a zmenu
vystupniho napetí. Pokud nechcete experimentovat nebo zdroj modelovat, drzte
se doporucenych zapojeni vcetne velikosti indukcnosti.
Andel

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 02, 2006 11:48 PM
Subject: Re: LM2576 a vyber indukcnosti

Já jsem to vždy s indukčností řešil tak,že jsem tam "něco" dal a ono to
většinou jelo.
Mám pro tyhle účely nekolik "vzorových" indukčností,většinou  postavený
měnič jmenoviě zatížím a měřím účinnost.
Nejlepší účinnost = nejlepší indukčnost :-)
Důležité je malý činný odpor indukčnosti.
Je to takové silně amatérnské a neprofesionální ale co ...