Re: OT: zavšivené PC..?

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Listopad 2 20:15:00 CET 2006

- nejvetsi paradox je, že se stím budete 14dní pitvat a pak to pro klid duse
stejne preinstalujete

DJ

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 02, 2006 1:56 PM
Subject: Re: OT: zavšivené PC..?

Jinak opět jako prevence pro příště - je dobré mít na disku extra
bootovací partišnu třeba 10GB (víc snad není potřeba, věci, co zaberou
hodně místa, jako hry, můžou bejt na jinym disku/oddílu) a mít tam
jenom OS (v tomhle případě Windows) a dokumenty a vůbec všechna data
na druhém oddílu nebo disku. Pak mít image toho bootovacího oddílu,
občas ho znova zazálohovat a pokud se něco pokazí, daj se Windows
obnovit během pár minut. Nevýhodu to má v tom, že DOS (který
potřebujeme pro obnovení z image) neumí běžně NTFS. Existuje na to
ovladač, který je ale zdarma jen pro čtení. Stejně tak s NTFS může mít
problém ten SW pro vytváření imagí. Takže to znamená mít bootovací
oddíl ve FAT32 a stejně tak oddíl, kde budou uloženy ty image.

P.K.