OT: zavšivené PC..? Vyřešeno

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 2 15:25:02 CET 2006

BINGO!!
Ten Hijack našel nějaký nainstalovaný videokodek+player ( cestu k němu +
dll) , který sám nepravidelně generoval tyhle hlášky. V podstatě to asi
bylo neškodné, ale mě to ukrutně s..... !
Byl to soubor  playvga.exe  v adresáři  iVideos v Program Files.
Po smazání celého adresáře   v nouzovém režimu ( nešlo to ukončit ve
správci , po ukončení se opět sám ihned exe spouštěl ) je klid!!!!!
Asi kvůli tomu názvu jsem to považoval za normální ve správci úloh.
Zajímavé, že žádný ze "spywardetektorů" ( volných , trial) si toho
nevšiml. Proč asi taky, nic hrozného ( krom těch oken) to nedělalo.
Děkuji všem za pomoc!