RE: MECH : soustruh s frézkou ? návrh krok.motorů

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Listopad 2 14:09:59 CET 2006

Zkuste to nahodit na www.c-n-c.cz
Myslim ze 1 Nm by stacil
Ja mam 4Nm ale to z duvodu ze jsem uz je mel drive
Prevod nedoporucuji, jen na Z by se hodil

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Sunday, October 08, 2006 9:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: MECH : soustruh s frézkou ? návrh krok.motorů

Zdravim,
premyslim nad prestavnou frezky Opti BF 20 L Vario. V X,Y ose je zde trapez se stoupanim 2mm a na Z ose se stoupanim 4 mm (aspon jsem to nekde vycetl na
inetu.) Chtel bych zatim zachovat soucasnou zavitove tyce, jen pridelat krokace misto ovladacich kolecek os X,Y,Z. Vim nebude to supr presnost.

Nevite nekdo jak mam priblizne urcit kroutici moment krokacu, pripadne nejake doporucit. Mam krokace 0.5Nm, premyslel jsem o prevodu, jenze pote nedosahnu takove rychlosti pri a frezovani to muze cinit problem.

Predem dekuji za informace

Jirka