OT: zavšivené PC..?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 2 13:19:25 CET 2006

Včera jsem tu měl návštěvu, a protože jsme chtěli chvíli klidu od "dětí"
tak jsem jim pustil PC a internet!  A celý den dneska nedělám nic
jiného, než mažu a zavírám různé hlášky.
Už jsem v koncích. Aktualizovaný antivir NOD něco našel a zlikvidoval,
to samé AD-AWARE SE PERSONAL od Lavasovtu. Při další kontrole je PC dle
těchto softů čisté, nicméně stále se objevují ty hlášky co jsou v
příloze. Také na liště dole vpravo se občas objeví takový žlutý
trojúhelníček s vykřičníkem a u toho bublina s výhružnou hláškou
kritického dystému a možnosti rozšířeni infekce   bla....
Už si nevím rady, přeinstalovávat celé PC se mi nechce.
Poradíte prosím někdo co s tím? Na tohle prostě nemám. A do včerejší
návštěvy jsem se s tím nikdy nesetkal.
OS: WXP se SP2, Firewall zapnutý
Dík za pomoc