LEDkovy blesk

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Listopad 2 10:29:40 CET 2006

zkusil bych nejake difusery pred ty ledky, mozna to trosku pomuze

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Thursday, November 02, 2006 10:25 AM
To: HW-news
Subject: RE: LEDkovy blesk

> To myslíte spektrum LED při normálním provozu nebo při tomhle
> záblesku? Nebo je to to samé? Některé fotomobily používají přisvícení
> LED místo blesku.
>
> P.K.

Prave pro takovehle mobily vyvinul TI ten svab. Sice makroblesk nechci k mobilu, ale ke sve D70ce :-), ale rikam si, ze kdyz vyvoj smeruje timhle smerem, snad to spektralne tak hruzostrasne nebude. Nehlede na to, ze fotim zasadne do RAWu a barevne korekce delem standardne, takze mi v procesu zadny krok nepribude.

Jakub Serych