silicon chip serial number

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Listopad 1 22:09:42 CET 2006

http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/5248
Je to i2C nevim jak dostupnost ci cena.

I2C nestacila byt kdyz nechcete 1Wire, jen tak nechci Vam
do toho kecat, ale pokud implementujete do pole 1Wire
ciste ucelove, to znamena, ze nebudete resit kolize protoze
tam nebudou nebot tam bude jedna periferiee a podobne,
tak si troufnu rict, ze to nebude o moc slozitejsi nez I2C
urcite nez SPI nejspis taky.
Ono implementace plnohodnotne treba I2C je tezkej narez,
ale vetsinou to lidi orezavaji.
Jinak kdysi delal dallas nejakou i2c eeprom kde byl i serial,
ale od te doby co to mam maxim tak ji nejak nemuzu nalezt.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "dejfson" <dejfson@dejfson.org>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 01, 2006 9:29 PM
Subject: Re: silicon chip serial number

SIM karta - rozhodne ne
PIC ne

cilem je zapajet do desky aby to bylo hotove. reseni s picem prinasi
komplikace v programovani dalsiho obvodu. Nasel jsem super chip od
maximu ktery dela presne to co ma,
ovsem je to novinka, nikdo to nema a minimum quota bylo 3000kusu. Ma to
byt jednoznacna identifikace PCB v ramci systemu. System = crate VME64x
a identifikovat se ma
kazda karta v tom zastrcena. Kazda karta je udelana jako kombinace CPLD
+ FPGA. Ten cip ma byt pripojeny na cpld a vzhledem k tomu ze CPLD
obstarava celou komunikaci VME + programovani JTAG + spoustu
dalsich veci, tak tam neni moc mista na blbiny typu onewire. Onewire je
sbernice dobra tak pro mikrokontrolery, pripadne FPGA kde registry
muzete plytvat. Jen pro predstavu: CPLD je EPM3256 to nejvetsi ve
standardnim pouzdru (240pinu?) a FPGA je EP1C6. CPLD je tim kontrolerem
a programatorem plne asi z 80 procent.

d.