GSM lokalizace

GT5 gt5@seznam.cz
Středa Listopad 1 16:53:12 CET 2006

Ok. Pro moje ucely bych rad "chytre telefony" vynechal, tudiz ruzne
nokie se symbianem, mobil-PDA a podobne ne. Hledam reseni na neco
levneho, ala treba nokie 3510i atd.

Jinak o takovou aplikaci kterou pisete se pokousim, akorat ze to bude
lowend mobil + kabelem pripojeny MCU, ktery bude posilat AT prikazy a
data. Pozici pak posle jako sms.

LP.

Pro chytre telefony na to existuje primo program, ukaze na mape kde
zrovna jste, muzete odeslat svoji pozici na server a na zaklade IMEI ji
pak lze sledovat kymkoli (pokud zna imei). Jen tu aplikaci mam ted mimo
dosah a z founu jsem ji uz davno vymazal, takze ted nevim ani jak se
jmenuje.

JL.

----- Original Message ----- From: "GT5" <gt5@seznam.cz>
zajima se tu nekdo vice o systemy GSM ? Chtel bych zjistit jake jsou
moznosti urceni polohy GSM stanice , nekde v prostoru.