oprava tiskárny HP LaserJet 4L

Aleš Filip konference2@centrum.cz
Středa Listopad 1 10:24:11 CET 2006

V kopírkách mi stejným způsobem praskají pastorky na motorku v
sešívačkách. Prasklina není vidět, protože je mezi zubama. Pozná se to
až tak, že se motorek točí, a kolečko ne. Ten motorek musí vyvinout
celkem velkou sílu, aby s tím otočil. Lepím to stejným způsobem, tím
nejlevnějším vteřinovým lepidlem. Pastorek i kolečko odmastím, a
zalepím. Zatím drží všechny, které jsem takto slepil. Jenom si musím dát
pozor, abych tam toho lepidla nedal moc, a lepidlo mi nesteklo do
ložiska motorku (jak se mi už také povedlo :-)))

Mimochodem, čím je nejlepší odmašťovat lepené plochy před lepením? Kdysi
mi nějaký chemik v Lučebních závodech v Kolíně říkal, že nejlepší je prý
na odmaštění Trichlor, pokud to materiál toho lepeného předměty snese.
Ten ale nemám,  takže to odmašťuju izopropylem.

--
Aleš Filip