Pasivni chladic

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Květen 31 23:57:02 CEST 2006

Co se tyce 3DS pod DOSem tak na AMD vysel patch. Marna snaha, kdyz
nekdo pise soft jenom pro Intela resp. pro to co je momentalne k
dispozici a konkurencni procesor nema sanci vyzkouset, protoze se
jeste nedela, tak to proste nekdy takhle dopadne, s tim nic
nenadelate.

Nicmene co se tyka tepla, tak urcite bych jako prvni vec vybral
poradny case. Uchladit mistnost s minimem financnich prostredku bude
asi problem, protoze 20 PC neco vyzari, lidi take, monitory, velka
urcite stara okna atd. Na Carrier je kalkulacka
http://www.carrier.cz/newklima/index.htm ktera vam zjisti jak velkou
klimatizaci budete potrebovat. Ale jak znam skolstvi, tak ty tech
penez moc nepousteji...

--
Michal Grunt