elektro- [MECH] Vyrobil by nekdo kovovy tisicihran k servum Hitec?

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Středa Květen 31 19:17:08 CEST 2006

Asi to je neni odpoved co hledate, ale me tohle pomohli na dilne vyresit
pomoci nejakeho specialniho lepidla. Proste mam zelezny nastavec s dirou
a do neho kapute lepidlo, na servo se maznuty nejakej separator(aby to
slo rozebirat), funguje to zatim naprosto spolehlive, namahanost tam ale
neni nijak extra velka. Zatezove testy jsem nedelal. Pokud mate chut
vyvijet, tak to muzete zkusit. Kouknul bych do sortimentu Loctitu.