Pasivni chladic

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Květen 31 19:01:04 CEST 2006

Možná jsem ve škole zrovna na tohle chyběl - ale k čemu jsou u pasivního
chladiče jemná žebra s úzkými mezerami? Vzduch mezi nima bez větráku asi moc
cirkulovat nebude a vyzařovat mohou (pokud při té teplotě o tom má cenu
uvažovat) tak leda proti sousedním žebrům. Kdyby tomu neříkali pasivní
chladič a dal by se tam slabý nízkootáčkový větrák, potom to samosřejmě
fungovat bude. U pasivního chladiče bych bral větší rozměry, aby k tomu mohl
vzduch. Myslím že na to je dobrá tepelná trubice.
Anděl

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 31, 2006 11:14 AM
Subject: Pasivni chladic

DD,
budeme asi stavet nove pocitace do ucebny. Vzhledem k tomu, ze hluk chladicu
soucasnych procesoru je do ucebny nepripustny, hledam alternativni reseni.
Nasel jsem pasivni medeny chladic,
http://www.100megadistribution.cz/product.jsp?artno=CP100898

ktery sice ma velmi jemna zebra, takze veliky povrch a k tomu hmotnost prez
pul kila, ale stejne se mi nechce verit tomu, ze P4ku (na takovych max
2,8GHz) zvladne dostatecne uchladit.

Mate nekdo podobnym chladicem na procesoru zkusenosti?

Prosim nestacejte thread na ruzna vodni chlazeni atd. atd. Je to ucebna se
16
pocitaci, ktere musi byt plne studentuvzdorne. <noflame>Vzdy jsme staveli a
stavet i nadale budeme vyhradne na Intelech.</noflame>

Diky

Jakub Serych