Pasivni chladic

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Květen 31 16:12:29 CEST 2006

> Poměrně často do té učebny chodím měnit image disků. Jsem tam tedy sám a
> obvykle v době, kdy je v budově a okolí poměrně klid (respektive u nás je
> vzhledem k poloze a počtu lidí klid téměř pořád). S jistotou můžu říct, že
> hluk těch PC není nijak extrémní, spíš je naopak velice nízký, sám bych
> tipoval, že bude daleko větší. Pravda PC jsou schovaná ve "skříni" (skříň je
> součást stolu, ze tří stran krytá), ale problémy s chlazením nejsou. Klidně
> můžu předvést, učebna je v Brně. ;)

Můžu potvrdit, u nás taky na matematice učebny ~20 PC, a jde slyšet jen
tiché šumění na pozadí, Unás to dělá ale hodně koberec, a šasi
uzavřené ve skříňce, stěny dřevo s hodně zlomy (nesouvislá plocha). A
stou teplotou můžu souhlasit, vlétě trvale otevřená okna a
nesnesitelný vedro, v zimě bez topení se semotamo větrá :)

--

S pozdravem,

    František Burian