Pasivni chladic

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Květen 31 15:35:14 CEST 2006

Poměrně často do té učebny chodím měnit image disků. Jsem tam tedy sám a
obvykle v době, kdy je v budově a okolí poměrně klid (respektive u nás je
vzhledem k poloze a počtu lidí klid téměř pořád). S jistotou můžu říct, že
hluk těch PC není nijak extrémní, spíš je naopak velice nízký, sám bych
tipoval, že bude daleko větší. Pravda PC jsou schovaná ve "skříni" (skříň je
součást stolu, ze tří stran krytá), ale problémy s chlazením nejsou. Klidně
můžu předvést, učebna je v Brně. ;)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death