Pasivni chladic

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 31 11:40:29 CEST 2006

Takovou desku jsem si pořídil domů. Docela dobré, hlučnost je určitě
nižší než u obvyklé desky ale když jí něco vyvede z míry tak zvýší
otáčky ventilátoru, pak je na chvíli sníží a takhle asi čtvrt hodiny
kvílí jak meluzína než si najde ustálený stav. Mně to moc nevadí,
aspoň si mezitím zajdu udělat kafe ale myslím, že ve studovně by to
mohlo rušit. Řešením by možná byl certifikát, že sw pro regulaci
ventilátorů dělal někdo kdo se vyzná v regulátorech :-)))

Aleš Procháska