Pasivni chladic

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Květen 31 11:32:23 CEST 2006

Myslim ze jakykoliv chladic od Arctic Cooleru bude dostacovat a navic to
bude bezpecnejsi reseni nez tento pasiv (protoze ma na sobe tichy
ventilator). Krom toho nerad, ale dal jsem si doma na AMD64 3000+
boxovany chladic, nastavil v BIOSu Cool&Quit a vetrak se sotva toci a
chladic je vlazny (bezna prace). Takze pokud pouzijete nejakou
inteligentni utilitu (nebo nastaveni v BIOSu) tak bude mozna stacit i
boxovany (teda nevim jak na novem P4).